Blygsamhet i mångfald


Eftersom tipsen fullständigt haglade in efter förra inlägget känner jag mig alldeles överväldigad till det stora engagemang min blogg genererar. Men jag är, trots detta, ödmjuk. Ödmjuk gentemot responsen och det faktum att min blogg nu är störst i Europa.
Jag lovar, det ska inte få stiga mig åt huvudet. Jag ska börja med att låta en stjärna namnges efter min blogg - trlsd 2010. Jag tänker polstjärnan, det namnet är old news och behöver förnyas. Jag tänker inte låta mig köpas av företag som kommer att vilja ge mig saker jag gillar (hint: mjölk och stålsträngar till akustisk gitarr). Jag kan tänka mig att föreläsa om min framgång på noga utvalda skolor. Jag är mycket selektiv vad gäller folk som ska få ta del av min framtidsvision och nyckeln till att vara jag. Jag kommer också att avsätta tid för föräldrar som vill att jag ska pussa deras barns pannor. Även barn utan föräldrar kan få ta del av detta. Don't be fooled by the rocks that i've got I'm still Emma from the block, liksom. Man måste minnas vart man kommer ifrån.
Ja, ödmjuk, helt enkelt.

Tänk. Allt detta för att jag bad om några ynka tips.

Jag vill tacka alla mina läsare. Att ni värnar om min framgång, betyder mer för mig än en bild talar ord.


Tack!


Ps. Jag fixade tipset själv med hjälp av Bokus där jag fann den här och den här. Mmmm-mm! Ds.

Kommentarer
Postat av: Gunnel





Här klommer intressanta fallbeskrivningar, mer eller mindre autentiska: Sent? Nejdå!



Dibs söker sig själv - Virginia Axline

Ingen dans på rosor - Hannah Green

De två saliga - Ulla Isaksson

En resa genom själens mörker - Mary Barnes

När harpalyen ylar - Trudy Chase

Burpojken och andra romaner av Torey Hayden

Orden som befriar - Marie Cardinal

Lolita - Vladimir Nabokov

Darling River - Sara Stridsberg

En familj som andra - Judith Guest

Birdy - William Wharton

2010-09-19 @ 09:07:42
Postat av: Emma

Oh, tack!

Några av dem har jag läst, men långt ifrån alla.

"när harpalten ylar" är min favorit i din lista än sålänge.

Tack igen...

2010-09-19 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback