Världens mest irriterande styckeformat ger en regelrätt stenkastning per person


Jodå, jag skulle googla "månlandning". Jag minns inte varför, det var tio minuter sedan - ungefär lika långt som ett sekel. Men innan jag ens hade hunnit skriva "må" trodde google (givetvis) att jag var mer av frågotypen: "måste jag stena min granne".
Måste jag stena min granne, undrar jag då? Enligt google och en upprörd forumskribent måste jag stena min granne, rent teoretiskt. Praktiskt då? Mina grannar idkar samlag ganska högljutt, de spelar musik när jag vill sova (runt 19-snåret med omnejd), de röker och bara det är en synd... och frestande. Samlagsidkande är frestande. Musik är frestande. Mina grannar bara frestar och frestar. Och därför borde de stenas? Ja, det låter logiskt.
Tack bibeln. Tack upprörd forumsskribent.

Tack google, som nu går under epitetet rotentillalltont-sökmotorn. I praktik och teori med omnejd.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, hemskt mycket hej!

2010-11-28 @ 14:12:06
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback